Godagens..


Allt bra med er alla??
Här har det varit en hyfsad lugn dag än så länge...
Lite stressigt på mornarna när man ska packa in barnen i vinterkläder och i en översnöad bil för att ta sig till skolan.. Och lilleman älskar inte sin overall precis :P
Men det går och vi kommer alltid i tid som tur är :)

Lilleman sover för andra gången idag nu.. Jag ska passa på att fixa hans väska innan vi ska iväg och busan sitter en stund vid datorn..
Sen ska vi ju iväg till banken och fixa de sista papperna för huset :)
Isabelle vill inte följa med så hon ska passa på att åka till farmor och farfar och baka pepparkakor och umgås med dom.. (Min farmor och farfar är det men hon kallar dom det med :) )
Pratade precis med farmor och hon skulle få middag där med :)
Vi får ta oss nåt lite senare ikväll när vi kommit hem från Öland..

Imorgon blir det väl lugnt med hoppas jag sen på lördag ska vi på kalas :)
Farmor fyllde år i tisdags och farfar fyller år på söndag.
Pappa och Anne kommer ner me, ska bli kul att träffa dom :)
Jonny, min systers kille ska till Ullared/Gekås på lördag så ska skicka med en peng så han kan köpa med en extra overall till Hannes :)

NU ska jag greja lite innan Fredde kommer hem om en timme..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0