Billös idag...


Ja precis som rubriken lyder...
Älskling tog med min bil till jobbet idag och ska förhoppningsvis fixa tanklocket...
Jag och Hannes har inget planerat mer än att tvätta och packa..

Igår åkte vi en sväng till Carro på fika, lika trevligt som vanligt men började få migrän när vi var på väg dit..IGEN!?!
Varför har jag sån migrän nu för tiden??
Kan man få det av sömnlöshet??? Eller är det ärftligt??

Efter fikat tog vi en tur till Maxi och handlade lite gröt och annat nödvändigt sen åkte vi hem igen...
Mådde riktigt illa när Fredde kom hem så efter maten skulle jag vila en stund, slutade med att jag sov i tre timmar..
Det behövdes verkligen...

Mäklaren ringde igår me, vi ska till banken imorgon och avsluta köpet och få nycklarna, så gutt :)
Så fredag har vi fullt upp (och i ett par veckor framåt :P )...

Nu ska jag mysa lite med lillkillen :)


Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0