Svart blev det... men bättre :)

Ja, köpte en ny flaska hårfärg igår, nån som bara skulle va i 10 min...
Tog en det stod mörbrun på..
Carro kom en vända på kvällen på lite fika och hjälpte mig med håret :) Tack gummsan!!
Det blev svart!!!
Men men, trivs bättre nu i det svarta än i det "bruna" som var innan så ingen skada skedd :P

Har knappt sovit nåt inatt alls... Ingen av oss, lilleman var ledsen å gnällig å grät.
Sov å grät från och till...
Sen fick man gå upp kl 8.. Seg som faan i huvet och mådde inte bra alls.

Efter ett par timmar somnade han på golvet, passade på att fixa kaffet och ta en dusch.
Hann klä på mig sen vaknade han igen, grinig.
Gav han gröt med katrinplommonpuré, vet inte om det är magen som spökar... Eller tänderna???
Eller både och???
Han somnade efter ett tag igen och jag gjorde mig klar och packade hans väska.
När han vaknade var han på bra humör igen :) Så skönt.

Fixade en ny blöja och lite kläder sen gick vi ut till bilen, hämtade moster Sanna och åkte till Modehuset.
Hittade ögonbrynsmallar som jag var ute efter men faan så dyrt det var.
Såg inget pris.. Men ett par plastlappar som det var utklippta ögonbryn på kan väl inte kosta såå mkt??
Lägger fram de på disken och sätter in kortet ... 170 jävla pix!?!? Rena rånet fö faen!!
Men kände inte för att säga nej tack då, så klistarde på smilet och betalade... FUCK!!!
Hoppas de håller läääänge....

Kikade runt lite och hittade ett par jeans och 3 dregellappar till Hannes på Name it.
Hittade en haklapp på HM me.
Sanna hittade lite smått och gott till lillfisen i magen me.. Lite svårt då de inte vet om det blir pojk lr flicka.







De fina sakerna från Name it :)


Sanna hittade fina bodys men det fanns inte i så liten storlek där så hon ville in till stan och kolla.
Hannes sov så gott i bilstolen så ville inte lyfta ur han,knappt nån bensin i bilen och orkade inte tanka idag...
Bestämde att jag skulle lämna av henne hemma och vi åkte hem till oss.
Tog mig ett par mackor och ringde henne igen...
Hon fick hämta mig och Hannes fick va hemma hos pappa :)
Vi stack in till stan och kikade men de bodysarna fanns inte i den storleken där heller.. Poppis antar jag!!
Hon hittade nåt annat iaf..
Gick sen in på Åhlens och det skulle jag ju aldrig ha gjort :P
Hittade så mycket fina kläder till Hannes, men måste spara på slantarna nu, ska ju iväg nästa vecka.
Kunde inte hålla mig från att köpa en dregellapp till iaf :P
Har faan fått noja på dregellappar HAHA!!!

Hittade åxå en mkt snygg termosmugg till mig :) YEY!!!
Passar mig perfekt, hinner aldrig dricka upp mitt kaffe innan det hunnit bli kallt eller man ska iväg nånstans.
Nu är det bara att ta muggen med sig och gå ;) Perfa!!!


"Little ones ROCK" står det :)




Min otroligt snygga termosmugg :) (Dålig bild dock)


Åkte hem sen och började med maten, det blev kotletter och nån potatistjofräs vi friterade, mkt gott.
Nu sover lilleman och han hade lite feber. han fick lite panodil så hoppas för allas vår skull att han sover bättre inatt..
Hade bara flytande hemma men det tyckte han inte om.
Har alltid haft det till Isabelle och hon har alltid tyckt om det.
Men får ta en promenad imorrn och köpa suppar ist till han.

Nu blir det faktiskt lite kaffe här känner jag, inte blivit mkt idag och huvudvärken blir bara värre.
Kofeinbrist!!!!

Puss




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad är ögonbrynsmallar?

Är det till att färga dem med så att färgen inte kommer någon annanstans? Eller är det något som man noppar runt? fattar noll

2 utan de 3 dregelklapparna (som jag kallar det) har Alexander. (de randiga) köpte dem på Nelly.

Å sånna "jeans" har jag kikat på till fisen också..

Mycket fint du hittade. =)

Kram kram

2010-08-03 @ 21:45:50
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0