Söndag med besök :)

Gick väl upp ca 9.30 idag... Hannes har varit hyffsat snäll inatt men det kändes som att klockan var typ 6 eller nåt när vi gick upp, var såå trött!!!
Lite kaffe till mig och frukost till barnen så var man piggare sen.
Hannes somnade en stund efter frukost så jag och Isabelle började dammtorka och fixa i hennes rum.
Jag tog frukost runt 12 och Isabelle lite lunch sen hoppade hon in i duschen.
Sen stack hon till en kompis en stund och kom hem till middagen 15.30.
Efter maten gick hon ut på gården där en annan kompis till henne var.

Klockan blev nästan 17 och vi åkte hem till hennes pappa, usch vad tråkigt det är varannan söndag när man ska lämna henne, vill alltid ha henne hemma min busa <3

Fick kaffebesök av Carro, mkt trevligt :)
Sanna och Jonny och Texas kom förbi me, de skulle låna babysittern, Hannes klättrar ju nästan ur den nu så vågar inte ha han där i längre :P
Plockade ihop lite bebiskläder till dom me som Hannes haft, en hel kasse typ men fick inte ens ett tack :(
Man kan inte bara ta för givet saker, man kan väl visa lite uppskattning iaf???

Sen iaf så åkte vi bort till garaget och kollade igenom leklådan med Isabelles gamla bebisleksaker, hittade lite smått och gott som vi tog hem till Hannes.
Åkte sen till Linda och Jolly för att lämna tillbaka resesängen vi lånade till High Chapparal, tack så mkt :)
(Bilder kommer... Lovar!!)

Nu kikar vi lite tv sen blir det sängen tidigt, ska försöka hinna in till kyrkokontoret innan de stänger vid 12.
Tidigt kanske en del undrar??
Men ja, det e tidigt... Jag måste va uppe ett tag innan jag får på mig linserna, hatar när ögonen är torra och jobbiga.. Å jag trivs inte alls i glajjorna!!!
Vill gärna ta det lugnt när jag dricker mitt morgonkaffe me :)

Sen blir det nog in i nån butik och se om vi hittar saker till vagnen och sen vidare till Borgholm för ett besök på banken... Morgondagen är fullspäckad!!
Lixom onsdag, då e det bvc besök sen ska det rensas i garaget å det lär ju ta sin lilla tid.. Men kollade lite idag och det är mkt som kan slängas, skönt det.. Orkar inte ha en massa onödig skit som tar upp plats.

Nu ska jag va lite social med älsklingen innan kudden kallar.. Natt natt

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Niikki

Caspian är 9 månader. Han föddes 6 veckor förtidigt så allt är han inte riktigt lika med som andra 9 månaders bebisar. Man kan räkna från 7-9 månader, men han hänger med rätt bra tycker jag :)Från 6 månader tycker jag det går riktigt framåt, lite för snabbt så håll i dig ;)

2010-08-16 @ 20:53:26
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0