Snart söndag igen... Usch!!!



Den dåliga söndagen då när Isabelle åker en vecka igen :( BUHU!!!!
Tog det lugnt på förmiddagen sen en runda till min farmor och farfar för att lämna inbjudningskortet till dopet.
Fick fika där me :) Tack tack
Sen en sväng ut till Sofie och Jens och sen till syster en snabbis.
Sen blev det inhandling av lördagsgodis på coop och donkenmat ikväll...
Man orkar inte laga mat hela tiden och det är ju faktiskt lördag ;)
Däremot i veckorna lagar vi maten hela tiden, iaf när Isabelle är hemma, vill veta att hon får riktig mat i sig när det är skoldagar..
Väntar på att torktumlaren ska bli klar sen blir det att sova... Åhh min sovnatt och sovmorgon :D *Lycklig*
Så skönt att iaf ha en hel natt att bara sova, det gör så mkt..

Imorrn blir det ev. lite bakning här hemma, Isabelle ville baka banankaka.
Sen ska hon ta ett bad sa hon, dte var längesen hon badade nu.
Inte att jag inte har tvättat henne på hela veckan men hon har bara duschat då, nu ville hon ta ett bubbelbad sa hon :) Min sötfia

Ska på jakt efter gympaskor till henne att ha i gymnastiken i skolan men annars e allt fixat, gympakläder och påse och duschmössa.
Duschmössa ska hon ha för att hon har så långt hår, visst klarar hon att tvätta det själv men inte borsta ut det riktigt.. Sen tar det så lång tid för hennes hår att torka och det är ju inte bra nu när det blir kallt att gå ut med blött hår.. Då tvättar vi det hemma sen ist.

Näe, nu orkar jag inte skriva mer...

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0