Skavsår i öronen :P

Nä, inte riktigt men nästan...
Hannes har skrikigt nästan hela dagen... Och nästan inte ätit nåt.. lite gröt och fruktpuré.
Igårkväll hade han lite feber men den flytande panodilen gick inte ner, hamnade på pappa och pyjamasen mest.
Gick upp till apoteket ifag och handlade suppar ist... Han fick en på eftermiddagen då det var lite feber igen.
Tror det är tänderna som spökar och lite hård i magen me tror jag nog.
Gick till Yvonne på en snabbkaffe innan vi gick hem och mötte upp Erica och Mini.
Ett tag var han glad men sen blev han grinig igen, sovit microsömner idag bara :(
Stackars min kille... Vatten har han druckit ikväll som bara den, tur att han får i sig lite vätska iaf.

Middag idag blev thaimat från vagnen utanför CityGross, tycker den e så god.
Nu äntligen sover han och har sovit en stund, det behöver han...
Jag ska fixa mig för natten och kolla klart Medium, hoppas jag kan sova sen..
Såå svårt att somna på kvällarna nu, nån som har nåt tips på att somna lättare??
Ligger vaken och slökollar tv medans alla andra sover gott.. Vill me sova riktigt!!
E ju inte att man får nån sovmorgon nu precis...

Before and after - bilder på frillan kommer senare eller imorrn :)

Isabelle kommer hem redan på fredag ist för söndag nu :)
Mammas älskling, saknar henne såå....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0