Sega söndag!



Usch ja, min sista sovmorgon på ett tag då...
Efter jag vaknat å fixat mig stack vi iväg till coop, handlade lite papper och en haklapp..
Gick in på Jula och köpte en digital köksvåg och när vi kom ut därifrån stod regnet som spön i backen!!!
Vägrade gå till bilen i det regnet så blev en vända in på Lindex idag igen.
Hittade 2 bh och 1 trosa till mig, fast 1 bh var för stor runtom så ska se om jag hinner in imorrn och byta den.
Hemma igen fick Hannes ett bad av pappa och jag städade på busans rum, så nu e det snyggt där inne igen :)
Pizza blev middagen idag, så gott det var.
Sen kom busan hem, satte sig och spelade lite sen följde hon med mig och Hannes till affären.
På väg hem gick vi förbi Yvonne´s och sa hej, barnen busade lite medans vi pratade.
Nu ska jag lägga mig och kolla lite på sista sagan om ringen filmen... måste egentligen sova men jag fastnar ju i dessa filmer så vi får väl se hur det blir.
Imorrn har Isabelle playdate med en kompis, ska bli trevligt, e ju sista lediga dagen sen börjar hon 0:an :)
Shit, min lilla tjej har blivit stor (L) Älskar dig Bus!!!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0