Sega, försent ute och stressigt!!!



Usch ja, det blev en seg morgon... Väntade på att syster skulle höra av sig men dom behövde inte skjuts av mig.
Hannes sov i hela två timmar på förmiddagen, från 10-12.. Så länge brukar han aldrig sova om det inte är natt då.
Vi gjorde oss iordning och stack in till stan, skulle in på kyrkokontoret men de hade stängt vid 12.. Typiskt!!!
Får ta det i slutet av veckan eller nästa vecka..

Vi åkte hem och grejade lite, Fredde stack till jobbet å fixade en grej på bilen.
Fick reklam och kollade i maxi reklamen, hittade ett recept jag ville prova så skickade F att handla på vägen hem me.
Det blev:



Tacofyllda paprikor med majskolvar, tortillachips och sallad :)





Blev kanongott :) Å proppmätt blev man!!

Kollat runt lite på nätet och börjat planera så smått.
Det är mkt att tänka på men det blir nog bra.

Jahapp, sen vid typ 20 ikväll fick vi veta att vi sticker kl 8. imorrn på morgonen ist för mitt på dagen...
Först skulle vi gått på High Chapparall på onsdag men enligt nätet ska det ösregna där då..
Så åker tidigt imorrn och går då ist, sover i stugan och åker hem på onsdag...
Det löser sig nog det me...

Får se om jag tar datorn med mig eller inte :/ Annars får ni vänta med update tills på onsdag..
Hoppas på hyffsat väder imorrn och många fina bilder :)

Nu blir det att packa lite till och sen försöka sova.. Kan behövas :P

Natt natt, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0