Mycket idag...



Ja, först och främst.. Sova, vad e det???
Hannes har grejat som bara den inatt me, ska snuttäta lite ca en gång i timmen..
En väääldigt trött mamma när alla skulle fixa sig för att komma iväg till skolan.
Han blev lite gnällig en stund innan vi skulle åka så satte han i babyskyddet och gungade lite medans jag borstade håret på Bellis och han somnade efter en liten stund bara.
Vi hämtade upp Casper och Yvonne på vägen, parkerade sedan nere vid Netto, tycker inte om att trängas med alla andra bilar på den smala vägen upp till skolan.
Hannes sov fortfarande så Yvonne gick upp med barnen så jag slapp dra upp han.

Åkte sen hem till Linda och drack lite kaffe, tog en promenad till Ica sedan vidare till second hand butiken där.
Hittade en tröja till Isabelle, en tröja till Hannes och tre bodys och en byxa till Texas :)
6 plagg för 180 kr, sånt tycker vi om :)

Dags att hämta på dagis och när vi nästan var framme var det nån som satt och tryckte i bilen :P
Tur vi åkte i tid,  la han i baksätet och fick byta blöja innan vi gick upp till skolan.
Ringde syster och beställde en kopp kaffe, vi köpte med lite fika från Netto, och de fick kläderna jag köpte.
Åkte hemåt vid 13.30 ca, Hannes somnade när vi nästan var hemma och sov en liiten stund hemma me.

Idag passade vi på att äta fiskbullar och potatis jag och bellis. F har ju varit i Stockholm idag på kurs, tror planet landar i Kalmar nu i skrivandets stund. Han gillar inte det för fem öre så lika bra att passa på ;)
Hannes var jättebusig idag när jag höll på med maten, han satt i sin matstol och pillade bort fästena till blöjan, jättekul tyckte han, busunge :P
När vi satt och åt satt han och hoppade och slog i bordet och hade skitkul, bara skrattade..
När han märkte att vi me skrattade gjorde han ju ännu mer och skrattade mer också.. :)

Sen blev han omöjlig, han var såå trött men vägrade sova, han somnade strax efter 18 tillslut och sover än.
Han hade behövt lite gröt men vill inte väcka honom, han sover ju inte så mkt på natten heller så han behöver sin sömn han kan få.

Isabelle har duschat och lagt sig, tror hon sover hon me...
Jag tvättar och ska fortsätta med dopkorten tänkte jag innan älskling kommer hem, nu e dom snart helt klara :)



Puss puss




Kommentarer
Postat av: yvonne och casper

Nej nej Nettan det är inte DAGIS dom e stora nu ... våra små pluttar hahahah tur att dom inte kan läsa

2010-08-26 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0