Looove shopping ;)



Oh yes I do ;) !!!!!!!!!!!
Sista skoldagen för denna vecka, skönt att F var ledig idag så jag bara behövde göra mig och en unge iordning.
Pojkarna fick stanna hemma när vi åkte till skolan idag, på vägen hem passade jag och Yvonne på att handla lite.
Väl hemma blev det kaffe och frukost och vi fixade lite hemma innan det var dags att hämta Isabelle på skolan igen.
Sen till F:s jobb och kolla en bil till syster. (Fick precis sms att hon köpt den, skönt för henne :) )
Sen blev det stan, bestämt sedan länge nu att jag skulle shoppa till mig nu.. Hittade iaf tre par jeans och en skjorta :)

Sen är jag ju som jag är :P
Hannes fick 6 par strumpor (som han behövde) med antihalk och ett par vantar.
Isabelle fick en massa idag...
4 långärmade tshirts
4 strumpbyxor
3 par strumpor
1 klänning
1 par skor

Skorna e väl kängor egentligen... Men såååå häftiga!!! Varmfodrade me, kanonbra.
Bilder kommer men batteriet dog när jag hade tagit typ två kort bara :(

Middagen är avklarad och rensat ut för små kläder till Hannes, vissa åker ner i källaren men blev en kasse som syster ska få till Texas.
Nu ska jag fixa lite kaffe sen fortsätta med dopkorten, orkade inte igår..

Lägger in bilder sen som sagt, ha det sålänge.......



Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0