Jobbig natt med jobbig unge!!!



Jaa, jag fattar inte varför eller hur han har kunnat vända på dygnet såhär???
Hade jag inte haft annat för mig på dagarna eller om det hade varit första barnet hade jag väl kunnat leva med det på ett lättare sätt och passat på att sova när han gör det.
Men nu ligger det ju inte till så, jag har ett barn till som börjar förskolan på tisdag och det betyder ännu tidigare mornar än vad vi hade när hon gick på dagis innan sommaren.
Sen kan ju jag inte sova när det är ljust ute heller, även med mörkläggningsgardin är det för ljust i sovrummet.

Tog en sväng till Maxi idag, behövde handla lite dagligvaror.
Var inne på Lindex me och hämtade Hannes 6-månaders paket från Liberoklubben :)
Handlade också 3 st bodys till han där inne.

Hemma gav jag han middag medans F fixade middag till oss, Pasta Carbonara blev det idag :) (till oss)
Hannes fick lasagnepuré men han fjompar mest med maten, har gjort hittills isf, men ska försöka få ändring på det.
Han vill bara ha sin välling hela tiden men han måste ju lära sig äta riktig mat me...
Han sa ifrån efter en stund, åt väl knappt hälften..
Gav han lite fruktmos efter men det gick ju jättebra att äta, den lilla fisen, ska bara ha det godaste :P

Haha, försökte måla hans ena fot och trycka det på inbjudningarna :P
Det gick ju som det gick kan jag säga... Får försöka igen imorrn när han är piggare.

Nu blir det sängen, sista sovmorgonen imorrn...
Isabelle börjar på tisdag men tänkte gå upp i tid på måndag me så man har vant sig lite iaf..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0