Jag har hittat........



Shit så seg igårkväll så orkade inte med nåt inlägg..
Igår var det städning på schemat, började ta tag i mina förbannade jävla papper överallt me.
Sortera, slänga och sätta in i pärmarna.
Och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar papper!!!!
Kom iaf en bra bit på väg och det känns så skönt nu, inte liika motigt att ta tag i resten sen ikväll.
Sen åkte vi ut till Sofie en sväng, mkt trevligt med massa snack och fika :) Tack!!

Just det... Rubriken!?!
Jag har hittat....
Nyfikna eller??? haha
Inget allvarligt men kul för ögat..
Jag hittade ett kök under alla papper och all annan bråte där inne :P
Fick mkt finare här hemma nu även om det finns mycket saker kvar att fixa med innan man kan bli nöjd.

Eller nöjd och nöjd???
Blir jag nog aldrig i denna lägenhet, vill hitta nytt boende NU!!!

Idag blir det fullt ös.. F har stuckit till tandläkaren, vet inte när han kommer, då är det dags för mig att sticka.
Vad som händer/hänt under dagen får jag ta ikväll, ska vattna lite blommor och städa toalett och badrum nu.
Nej, tyvär inte hittat sladden till kameran än, får kolla i eftermiddag...

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0