Fy vilket tuppjuck jag får av planering av gästlistan >_<



Ja, idag hann vi in på kyrkokontoret och fick datum för dopet, känns skönt att ha det klart :)
Vi har åxå en bra hum om hur inbjudningskorten ska se ut :)
Men denna jäkla gästlista!!!!!!!!!!!
Fy vilken stor släkt man har... Vilka är nära och inte nära???
Tar vi "lilla" gästlistan blir vi uppåt en 50 st iaf...
Vad ska man bjuda på då?? Funderade på att beställa smörgåstårta men de priser jag hittat är inte billigt...
Eller ska man bara ta fika och kaffe??
Usch, vilken huvudvärk jag får av detta :(

Imorrn (läs inatt ) sticker gubben min iväg och fiskar, så Hannes och jag e själva imorrn..
Men har lite å styra med iaf.. Ska se om jag orkar ta mig till stan och hitta fint papper till korten och fixa lokal till maten??Fikat?? efter tillställningen i kyrkan.

Vi tog en sväng till Borgholm idag me och var på banken å fixade lite, ska byta bank till Handelsbanken ist, e mkt lättare om man har samma bank osv sen när det blir husköp m.m :)

Var runt å hälsade på F:s farmor och sen farbror me.
Åkte över till Kalmar igen och handlade och käkade lite.
Ingen av oss orkade laga mat idag så det blev donken.. Men fy, inget gott idag alls, tröttnat såå på den maten!!

Skulle kolla film ikväll. 2012. Men ingen var nåt engagerad i filmen, vi pratade i telerna med olika personer å kollade runt lite på nätet.. Nu blir det nog läggdags, sån huvudvärk och seg som faan...

Natt natt, Puss puss

Kommentarer
Postat av: Niikki

Okej va spännande för henne, mkt nytt att lära :) Jasså där ser man, jag har faktiskt läst att det där med förtidigt födda kan vara något som ligger i släkten. Men så ligger det nog inte till för mig, dom tror det berodde på att det inte fanns mer plats eftersom jag va så smal. Detsamma :)

2010-08-17 @ 00:09:55
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0