Bloggtorka!!!



Shit, jag känner att jag varken har tid eller ork att skriva här just nu..

Får bli en kort resumé på igår och idag:

Igår åkte vi över till svärmor så tjejerna kunde leka och bada i poolen, man får passa på nu när det än så länge är varmt och fint väder..
Fick lite mat och fika, det tackar vi för :)

Idag har det städats och rensats lite här hemma men får fortsätta imorrn, fuck vad skit man samlar på sig!!
Men ändå nöjd över dagens måsten..
Mamma och Jens droppade in en snabbis efter att ha varit hos syster och träffat  nytillskottet där :)
Tog en promenad till Berga centrum sen och handlade lördagsgodis till Isabelle...

Har letat på en massa nätsidor om kläder till oss alla till dopet men hittar inget fint nånstans :(
Får väl ge mig ut på stan och kolla butikerna ist..
Har bara dopet i huvet nu tycker jag, mkt planering men kommer inte så långt...
På måndag får vi väl försöka åka in i tid och se om vi får tag på nån som kan ge oss ett datum osv.

Kommer inte riktigt fram hur vi ska göra med inbjudningslistan heller...
Blir närmsta familjen, men hur långt sträcker sig de närmsta???
Hur har ni andra gjort??

Nån som vet några snygga kläder till dopet me??
Hannes behöver en snygg skjorta och jag och Isabelle behöver några snygga klänningar...

Nu blir det läggdags, upp med nya krafter imorrn och fortsätta fixa bomben på fortet :P

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0