Usch...

Ja, det kan man säga... Lördag till söndag natt, det är min natt att sova. Då tar min underbara man hand om lillen så jag får en natt i veckan att sova.. Och det gjorde han även inatt och lilleman var så duktig och sov från 20.00 till 03.00... Men inatt hade Isabelle så ont i munnen, hade tandvärk så hon sov inte mkt och inte jag heller, hon bara grät och grät och panodilen verkade inte hjälpa så mkt. Min stackars sessa, tycker såå synd om henne och hon var trött på morgonen me, men tandvärken gick över sen som tur va.

Efter frukost och doningar var det dags att fixa gumman fin, hon var bjuden på födelsedagsmaskerad och var prinsessa. Lämnade henne vid 12.00 och hämtade henne vid 14.00.
De hade fått mat och fika och lekt massa olika lekar. De hade gått på skattjakt och skatten var godispåsar:)

Sen åkte vi och köpte mer panodil så det finns hemma.
Lämnade busan hos sin pappa vid 17.00.

Usch, jobbigt att fara omkring när man inte mår nåt vidare.

Sen åkte min älskling och  handlade en ny kaffebryggare till mig :)  Så underbar han är, fixade kaffet till mig gjorde han me.. Skönt att bli lite bortskämd ibland ;) Den gamla bryggaren var verkligen såå seg, tog typ en timme att brygga tre koppar och det har man ju inte tid me på morgonen.

Tvättmaskin och torktumlare går för fulla muggar än och har gjort halva dagen, blir nog ett par maskiner imorrn me så dagen är räddad då allt ska vikas.
Skulle behöva städa busans rum me, hon hann inte det idag då det var fullt upp.
Men det ser ut som en bomb där inne, nån frivillig som vill ta min plats :P ??

Tandläkaren för min del imorrn me :(  Usch, tycker inte om det men tror bara de ska plåta mina tänder så inte så farligt..

Nu e det matdags för lillprins sen ska jag nog däcka me...
Man blir ju helt slut av att må såhär lustigt..

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman:)



Uscha tycker så synd om lilla stumpan som har så ont i sina tänder. Hoppas de får ordning på det där snart. Inge kul att ha tandvärk:(



Gott me ny kaffebryggare, emellan åt så behöver man byta ut dem. vår förra blev oxå helt mongo trög. Är man kaffe sugen så vill man ju ha kaffet på en gång ,)



Tack för dagen på stan igår:) Superskoj!! Är jättenöjd med det jag shoppade hihi:)

Du hittade ju oxå massa snyggt!



Kul att du har börjat skriva i din blogg igen:)



Kram & Puss

Sofie

2010-04-28 @ 08:17:08
URL: http://lillshitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0