Mysmorgon...

Ja, hade mysmorgon med lilleman idag, han låg och pratade för fullt och smilade så fint.
Låg och pratade en stund innan vi gick upp sen fick han ett bad, tycker han nog e mysigt verkar det som :)
Tvingade i mig lite frukost och Hannes åt han me, sen åkte vi iväg till Linda och Henke för att kika på deras nya lilla mirakel... Såå sööt hon e lilla Filippa, pojkarna kommer ju stå i kö när hon växer upp :)
Vi åkte en sväng till Maxi, blev inget inhandlat där för mig och inte heller på Lindex där jag skulle ha kläder till lilleman. Får kolla det en annan dag.

Åkte hem och väntade på Fredde en liten stund sen åkte vi till City Gross och handlade ist, sen hem och åt lite.

Imorrn blir det troligtvis Babycafé på öppna förskolan. Gjorde ju ett hand och fot avtryck på Hannes förra gången jag var där, hoppas att det blev bra :)
Och hoppas söta Sofie med sin lilla Sandra kan följa med också, om inte får vi tar det en annan dag :)

Nu ska jag kolla tvätten sen ska vi lägga oss jag å lilleman... Juat nu ligger han i soffan bredvid mig och pratar i sömnen...Såå söt mitt lilla hjärta..

Och saknar mitt andra hjärta som bara den nu när hon inte e hemma denna veckan <3
Hoppas veckan går fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0