Lördag...

Jaha, så ska man komma ihåg vad som har hänt i veckan :P

Måndag var vi lediga och vi gick till berga.. Isabelle lekte med sina kompisar och vi mammor drack kaffe.
Tisdag var det dagisdags för busan igen samt onsdag och torsdag..
Nu har man vant sig att lämna henne vid 9, en bra tid då vi alla tre hinner göra oss klara innan, men på torsdagen skulle hon va på dagis senast 7.30 för att de skulle ta bussen till slottet och titta på teater där.
Lite stress men det gick,allt går om man vill.
Isabelle var hos frisören i onsdags me, toppade lite och tunnade ut luggen. Hon fick en fläta i luggen och fina lockar me som hon tyckte så mkt om min lilla prinsessa :)

Igår (fredag) var det min tur att friseras... Har varit så trött på mitt hår en längre tid nu, det blir så tråkigt när det växer ut, och platt.. Så tog bort en hel del.

Har mått lite lustigt hela veckan tycker jag så inte gjort nåt alls känns det som, plockat lite hemma och vilat de få korta stunder som funnits.. När lilleman sover så passar jag på att göra iordning här hemma, slänga in en maskin tvätt osv.. Det finns alltid att göra.

Nu blir det snart läggdags, ska lämna Isabelle hos en kompis imorrn som ska ha maskerad. Paket är inslaget och maskeradkläder framtagna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0