Jaha, vart tog solen vägen??

Det kan man fråga sig, vill ha mkt sol och värme nu tack.
Hinner slänga in ett snabbt inlägg innan lilleman vaknar.
Fyndat lite billiga kläder i veckan, både till mig själv och till barnen, bilder kommer när jag hittat sladden :P
Bild på nya frisyren kommer me, förhoppningsvis ikväll.
I tisdags var jag och lilleman på stan med Sofie och Sandra, en mkt trevlig dag :)

Igår ringde de från sjukhuset så vi fick tid där för Isabelle... Varför kommer jag inte gå inpå i detaljer men tycker så synd om min lilla sessa.. Men bara vi får detta gjort hoppas jag att allt blir bättre.

Lilleman har varit så glad och snäll idag på morgonen, varit vaken en bra stund och pratat å lett för fullt.
Det e bara såå mysigt...
Sen sov han en bra stund så mamma hann göra sig iordning.
Ska snart iväg till Linda och Henke och dricka lite kaffe, sen till Anna en sväng och kika på bebiskläder..

Nu vaknar lillen igen så får ta han nu..


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0