Ändring....

Hahaha, dålig jag e på att skriva här :P
Får bli ändring på det...
Har inte så mkt att skriva om iaf tycker jag just nu...
Lr Jooo... Har ju för fasiken blivit sambo :)
Känns jättebra :) Nu e det bara nytt boende man letar letar efter, känns lite trångt med tre pers i en tvåa..
Men det ska väl lösa sig det me, det mesta verkar lösa sig nu :)

Har haft 10 h pass på jobbet idag så e rätt seeg nu, snart läggdags sen på att igen imorrn med ett likadant pass.
Ev. utgång imorrn :)   Me like:P  Nåt att se fram emot efter en lång arbetsdag :P

Annars vet jag inte vad som händer i helgen, men det lär väl märkas, återkommer om det.... Hoppas jag :p

                   XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0